Progenocidni ('patriotski') sud u Nisu

Građanska neposlušnost protiv genocida
U ZATVOR UMESTO MLADIĆA
Ovih dana me anonimni sudija za prekršaje u Nišu pozvao da se javim na odsluženje kazne zatvora od deset dana. „Prekršaj“ koji sam učinila pre dve godine sankcionisan je u skladu sa zakonima i propisima države Srbije. „Prekršaj“ je lepljenje plakata u Nišu 11. jula 2005. godine, povodom obeležavanja deset godina genocida u Srebrenici.
Moji prijatelji, prijateljice i ja lepili smo plakate noć uoči desetogodišnjice srebreničkog masakra. Plakata je bilo isto koliko i žrtava u Srebrenici - na svakom plakatu jedan broj pisan rukom i crni flor. Cilj akcije je bio da se pokaže da ima ljudi u Srbiji koji saosećaju sa srebreničkim žrtvama i preuzimaju odgovornost za sufinansiranje ovog genocida novcem poreskih obveznika.
Plakate smo lepili na mestima na kojima su, pre i posle toga, lepljeni plakati Smiljka Kostića, Vojislava Šešelja, „Beer Fest-a“, raznih kvazikulturnih dešavanja, putovanja za Bugarsku… Za to lepljenje plakata po Nišu niko nije kažnjen.
Komunalna inspekcija je iz informacije o akciji dobijene od uredništva u niškim dnevnim novinama saznala da sam možda ja odgovorna za lepljenje plakata. Već sutradan sam pozvana na razgovor u Komunalnoj inspekciji.
Kako je akcija vrednosno promovisala preuzimanje odgovornosti, smatrala sam da treba da preuzmem odgovornost za lepljenje plakata. Desetak službenika u ogromnoj kancelariji pretrpanoj papirima ubeđivalo me kako sam uradila pogrešnu stvar.
Sudija za prekršaje je pokušao da mi objasni kako su njemu “spalili kuću na Kosovu ti isti muslimani“ i da su „sve što im se desilo višestruko zaslužili”. Prisutna službenica nazivala nas je “muslimanima”. U njenom vrednosnom sistemu, to je verovatno najgora uvreda. Nakon podužeg monologa sudija mi je odredio maksimalnu kaznu “u skladu sa materijalnim stanjem okrivljenoga i težinom učinjenog prekršaja”. Moja žalba nije uvažena.
Nisam platila kaznu, jer mislim da ne treba davati novac državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi. Pitam se da li, plaćanjem ove kazne državi, finansiram poslednju fazu genocida – njegovo poricanje?
Neću da plaćam poricanje genocida. Neću da budem jedina na kojoj se lomi pravda, za lepljenje plakata na nedozvoljenim mestima. Alternativa je građanska neposlušnost. Predsednik Srbije, premijer i drugi zvaničnici trebalo bi da se zamisle kakvu poruku šalju građanima i građankama, svetu, novim generacijama.
Valja napomenuti da je godinu dana kasnije grupa aktivista i aktivistkinja koja je obeležavala jedanaestu godišnjicu srebreničkog genocida provela dane na infomativnim razgovorima, da su učesnike mirovnog karavana u Nišu tukli i vređali na nacionalnoj osnovi, da je ove godine osamnaestogodišnji aktivista Inicijative dobio pesnicom u glavu jer je lepio plakat sa porukom „Mladića u Hag“. Niko nije adekvatno kažnjen.
Maja Stojanović, aktivistkinja Inicijative mladih za ljudska prava u Nišu




molim
neka neko stavi link na odron blogu.
tako je majche...!! : )
gradjanska neposlushnost ...!!!
shto volim...!! :)
i pre nego shto neko pomisli ili pokusha da moj komentar tumachi ovako ili onako maja i ja smo dugogodishnji prijatelji...
igrali smo sah zajedno josh kao klinci...
Svaka podrska hrabroj mladoj
Svaka podrska hrabroj mladoj aktivistkinji!
Mislim da ne bi trebalo preterano trositi reci glede ove presude "suda" u Nisu, jer je svakom normalnom coveku jasno kakva je priroda ove drzave (zlocinacka). Naravno, svakom sa iole normalnom logikom je takodje jasno da je kafkijanski sud u Nisu (koji cudesno lici na Kafkin sud u romanu "Proces", koji je sudio medju prljavim vesom) zapravo samo jedan beocug u lancu zlocina.
ne bih........
se mesala u ovaj dogadjaj,jer ne zelim da komentarisem ovakav(nadam se izolovan slucaj), ali covece odakle ti tolika mrznja prema Srbiji i Srbima kad (predpostavljam da zivis u istoj) nazivas zlocinackom??
Sanja: "ali covece odakle ti
Sanja: "ali covece odakle ti tolika mrznja prema Srbiji i Srbima"
Novinarko iz Shumske, moze li malo manje gluposti iz tvog arsenala?
A to sto se petljas u postove u kojima osecas potrebu da negiras dokazan genocid zlocinackih srpskih falangi nad bosnjackim stanovnistvom u Srebrenici, pokazuje da vi u Shumskoj to dozivljavate kao zivu ranu koja vas sve vise pece, i koja nece zarasti dok ne priznate da ste ubijali nevine na tako brutalan nacin.
Poštovani Aristokle,
Nisam Sanjin advokat, sa njenim stavovima se uglavnom ne slažem , ali, postoji li potreba da se nekom tako olako lepe etikete?
U redu, devojka (ili gospođa, izvinjavam se unapred) je rekla da je radila kao novinarka u RS, ali to ne mora da znači da je Željko Cvijanović ili bilo ko drugi.
Ja imam veoma dobru prijateljicu u Banja Luci, koja je po razmišljanjima slična većini blogera ovde, ali ni ona ne može da se načudi kada pročita tolike diskvalifikacije ili omalovažavanja na račun nečega što ona smatra svojom maticom.Mi iz Srbije imamo pravo da to radimo, kao što ljudi iz RS imaju pravo da se tome čude.
levitan
u pravu si,(ne treba mi advokat:)) ali ne mogu a da ne reagujem
kad covek vredja i moju zemlju, a sad i za Srbiju kaze da je zlocinacka??
Jako neprofesionalno od administratora sto ima blogera koji vredja one koji imaju drugacije misljenje.......
Dakle, nadam se da ce Vam
Dakle, nadam se da ce Vam sada biti jasno: nije Srbija zlocinacka sama po sebi, zlocinacka je drzava. Razumete? Drzava.
imas
i ti jakkkooo veliki i bogat recnik, vidi se iz svakog tvog odgovora:)
JA NE NEGIRAM ZLOCIN i sasvim mi je svejedno sta ces ti i takvi kao ti pisati......
Nego sam te lepo pitala odakle ti tolika mrznja prema Srbiji i Srbima?
Mislim iz svakog tvog posta se to vidi i u pravu si, ja sam
Sanja iz "sumske" a ko si ti,i odakle si kad tako pises??
Sanja, lepo sam Vas zamolio
Sanja, lepo sam Vas zamolio da ne pricate gluposti. Da, Vi negirate dokazane zlocine, i ocigledno je da ste ovde samo sa tom namerom.
Sto se tice "mrznje prema Srbiji i Srbima", kako prljavo i prostacki podmecete, dokaz stava da je Srbija zlocinacka drzava lezi u prostoj opservaciji empirijskih cinjenica u poslednjih dvadeset godina, tj. u kapacitetu Srbije da izaziva regionalnu nestabilnost.
Intelektualci koji se nisu libili da Nemacku u vreme Hitlera nazovu pravim imenom, tj. zlocinackom i genocidnom drzavom, zavrsavali su u koncentracionim logorima. U Srbiji se jos uvek ogranicavaju na besmislena "sudjenja" kafkijanskih sudova. Poslednje sto cu da prihvatim je da mi stanovnik jedne genocidne tvorevine spocitava bilo kakvu mrznju.
eee sad mozda ovde treba reagovati...
jer postoji opravdana bojazan da se ova rasprava pretvori u novi sukob,govor mrznje,ban,svashta...
molim vas argumentujte bez vredjanja sagovornika...
hvala..
a kome je
ovo upuceno?
svima kojima ucestvuju u raspravi...
i onima koji nemo posmatraju...
posto imamo jednog admina koji nije online nonstop moramo sami reagovati kad pomislimo da neshto moze preci granice nenasilne komunikacije...
u sluchaju movasa nismo reagovali na vreme...
sad eto ja sam osetio potrebu da reagujem i da probam da vratim raspravu na teren pozitivne argumentacije...
nishta vishe...
Angie, pogledaj kome je
Angie, pogledaj kome je Urban_Revolt odgovorio, pa ce ti biti jasnije. Nacionalisti na blogu se uglavnom osecaju pogodjenim kada se napise nesto sto reflektuje istinu.
lepo pishe kome je upuceno...
mislim stvaaaaarno...
a da ne pominjem shto maju stojanovic poznajem lichno od njene mislim 10godine i celu njenu porodicu...
i mogu se osecati uvredjeno shto ovakav vid gradjanskog aktivizma i gradjanskog otpora centralnoj vlasti uzima bilo ko zdravo za gotovo raspravljajuci na neadekvatan nachin o tome i rasplamsavajuci nove sukobe...
dajte jedan iljushin ovde da malo prohladi pa nastavite...
ah , urban,
nesto nisi delio lekcije movasu, ili mi se cini
kapi molim ali stvarno molim...
prvo odgovorite na vashem blogu na pitanja koje je postavio HCM...pa tek onda mozemo dalje...
Odgovorite i Vi meni na
Odgovorite i Vi meni na sledece pitanje, Revolte, molim Vas - zasto ste branili Movasa i osudili njegovo banovanje? Ta kreatura je ovde postirala najgore gadosti iz fasistickog arsenala.
Ono sto ovde radite nije previse dzentlmenski - postavljate uslove za diskusiju. Takodje, primecujem da naginjete nacionalistickim stavovima, sto se dalo videti na Vasim blogovima.
osudio sam banovanje...
kao poslednju meru...
nisam branio movasa...
vratite se i procitajte...
govorio sam o tome da se stvari nekad mogu spreciti reakcijom zajednice...da postoji i drugi nachin...
ne...ne postavljam uslove za diskusiju vec reagujem kao clan zajednice na vashe raspririvanje i shirenje govora mrznje...
Revolte, kako se "reakcijom
Revolte, kako se "reakcijom zajednice" moglo spreciti da Movas ovde pise gadosti koje je pisao? Sta smo mogli da ucinimo? "Reakcija zajednice" se u ovom slucaju svodila na nase suprotstavljanje Movasu u pisanoj formi, nista vise.
Podseticu Vas na izjavu nemacke kancelarke gospodje Merkel: "Zauzecu stav nulte tolerancije prema neonacistima."
Razumete? Dakle, prema neonacistima, fasistima, nema tolerancije. Njihovi stavovi se moraju javno zigosati i osudjivati, a oni sami nuzno sprecavati da takve stavove promovisu. Imali smo priliku da vidimo kako se zavrsilo jedno uzmicanje pred nacistima, bilans je bio preko sezdeset miliona mrtvih. U tom smislu, Vasa osuda Movasovog banovanja je bila ekvivalentna podrsci Movasovim stavovima.
A Vasa izjava da ja sirim govor mrznje je najobicnije odvratno podmetanje. Gde sam ja to, i na koji nacin, sirio govor mrznje? Konstatacijom da je Srbija zlocinacka drzava? Mozete li to da pobijete, ili se samo zadovoljavate najobicnijom podlom kvalifikacijom?
Na Movasovo ocigledno "sirenje govora mrznje" niste nasli za shodno da reagujete, ali zato trazite govor mrznje tamo gde ga nema? Tuzno i jadno, Revolte.
ma vaaaaazi...
osudio sam banovanje kao meru...
shto je svakom ko jednom predje pogledom preko postova jasno...
ali i vama kao i kapi izgleda treba da se crta...
sa druge strane ste pametni i obrazovani ljudi...
to me navodi na zakljuchak da neshto drugo nije u redu...
Nedostatak dobrog ukusa
Revolte, kako ste Vi ovde dobili blog, uopste mi nije jasno. Ono sto mogu da obecam vlasniku ovog sajta je sledece: dok Vi na ovom mestu imate blog, ja na njemu vise necu napisati ni jednu rec.
drzim vas za rec...
i nadam se da ste chastan chovek...od rechi... :)
Poslao sam obavestenje
Poslao sam obavestenje vlasniku sajta, pa cemo videti.
da li mogu
da vas najdobronamernije zamolim=obojicu, da se ovaj deo jednostavno izbrishe i zaboravi-pa treba i taj administrator neshto da radi:) i da normalno nastavimo, malo mi je ovo
overrijakshn, da bi imalo ozbiljnije posledice.
ARISTOKLE
Mislim da ovo stvarno nije razlog za tako nesto. Pa uvek ce biti carki to je i smisao ovoga ovde. Necemo valjda uvek svi isto.
Sto se tice mog spora sa kapi smatram da nije presao granicu pristojnog. A ni izmadju Vas i urban-revolta nije bilo (do sada)
vredjanja.
Naravno da ne mogu da uticem na Vas. Ne pokusavam. Samo Vas molim.
Aristokle,
mislim da svaki registrovani korisnik ovog bloga ima opciju da može da piše tekstove, tako da urban revolt nije autor kao nečiji izbor. Nisam 100% siguran u to, no eto.
Lado, niste u pravu. Autori
Lado, niste u pravu. Autori na blogu su samo korisnici kojima je administracija bloga na licni zahtev, ili pozivom, obezbedila takvu mogucnost.
Aristokle
hvala na pojašnjenju.
PS: Bez persiranja pliz :-)
i k tome prkosna od
i k tome prkosna od sna
urban_revolt nesto kao kontra_robin hood?
hahahah, revolt,
vazno je da si se okitio svojom prijateljicom bez njenog znanja.
uzalud se obracate...
necu se upushtati u raspravu sa vama dok ne objasnite zashto ste se i u chije ime zakitili ldp sloganom...mozda i bez znanja ldpa...
dakle HCM vam je postavio neka pitanja...
urbane
Na svom blogu Kapi mi je obecala da ce veceras postaviti novi gde ce to biti tema. Videcemo.
Za kapi: i to je jedna od tema za razgovor. Zast nekim drugim stvarima pokusavas da odgovoris na jednostavno pitanje. Kakve veze ima to sa cime se urban zakitio - sa njegovim stavom da nece da razgovara sa tobom do nekekvog odgovora. Covek ima pravo na stav. Sto se samog urbana tice ja sam mu jos sinoc rekao da sam protiv njegovog stava o movasu. Ali on i dalje ima prava na taj stav, slagao se ja ili ne.
Vidimo se veceras.
HCM.
Nekako su mi Maja i Revolt nespojivi.Iz postova Revolta,, provejava da je on nacosh. O Maji sve najbolje.
Nego, ako ti nije tesko, hajde i ovde ponovi tvoje pitanje upuceno meni.Ako se odnosi na avatar, ovde sam odgovorila.
ma da...
čuvena si po izvodjenju britkih zaključaka.
Revolt
izvinjavam se, ali moram da ukažem na neke činjenice - najpre, kapi uopšte u postu nije započinjala nikakvu raspravu, konstatovala je nešto (tačno ili netačno, svejedno), nije postavljala nikakvo pitanje, uopšte uzev, o početku bilo kakve rasprave nema govora. To što si se ti javio postom ispod njenog posta je tvoja stvar, i zapravo ti započinješ raspravu, ali kako, tako što se u samom startu isključuješ iz nje zbog toga što kapi nije odgovorila na tamo nečije pitanje - koje btw nije tvoje. Takva (loša) finta je prilično jeftin trik za diskreditaciju sagovornika, pri čemu se pokušava kititi tuđim perjem - ako je HCM postavio pitanje na koje kapi nije odgovorila (ili ne želi da odgovori na njega) to samo govori da HCM ima suvisla pitanja ili argumente, a kada ti potežeš tuđu diskusiju e da bi kao diskreditovao nekog drugog i to s jedinim ciljem zakucavanja u beton u startu, a ne kao začin razgovoru, e to je već manjak dobrog ukusa. Neka kapi odgovori HCM-u ako hoće, ali nije tvoj posao da time uslovljavaš svoje učešće u diskusiji koju si sam započeo.
opeeeeeet ma vaaaaazi...
da se nisam danas umeshao garant bi pao josh jedan ban...
zbog raspirivanja govora mrznje...
a josh jedan ban bi ovde bio veoma ozbiljan udarac za slobodu govora...i za ovaj blog u celini...
u toj diskusiji na blogu kapi sam i ja veoma aktivan...pogledajte pa sudite...blog o NK...
inache za podsecanje o svemu se ovde pricha samo ne o temi...
i posle ce mi neko opet reci a sto se nisi ti umeshao...
ma bjaaaaaaaazi... :)
Hm,
ja ne razumem dobar deo gornjeg posta, niti da li su prva dva pasusa pisana u ciničnom duhu, a i prilično je nepovezan tok misli. I'm taking a break here.
Revolte,
ti ocigledno nisi upucen , to je slogan LDP-koalicije , a ne samo LDP-a. I ja sam ucestvovala u toj akciji , treba li da dokazujem?
kapi
smehotresna je tvoja konstatacija o "kićenju", neovlašćenom.
Pa ti, resavcu, ni jednan redak svoj nisi napisala. Sve copy/paste iz žute štampe.
hahaha,
pa sto bih prepricavala ? nije mi to cilj. ja se u zivotu bavim nekim drugim stvarima koje nemaju veze sa politikom. meni je samo cilj da ljudi progledaju , oni koji bash nisu totalno zastranili. no, volim kad me citash.
kapi
meni je samo cilj da ljudi progledaju
ti si znači oftalmolog. Da sa politikom veze nemaš to je očigledno...
cek,cek,
prvo sam resavac , a sada nemam veze sa politikom? ko, ja ili oni koje citiram?
ti, naravno, doktorko
ti, naravno, doktorko
schweppes,
tvoje misljenje ne uvazavam, to ti je valjda jasno.
Nisam ..
nacionalista a i da jesam ova tema nema veze sa tim....
lepo sam napisala da u pomenutom slucaju ne zelim komentarisati jer nisam upoznata sa istim, ali mi kvalifikacije Srbije i ostalih zemalja u okruzenju itekako smetaju od strane"BLOGERA"
u ovoj temi....(uostalom vidi se sta je sve napisano)...
Ma nemojte? Smetaju Vam samo
Ma nemojte? Smetaju Vam samo "kvalifikacije Srbije", ili bas svih zemalja u okruzenju?
Jos uvek ne pokusavate da pobijete moje tvrdnje, samo se ogranicavate na lapidarna podmetanja tipa "mrznja prema Srbiji i Srbima".
Zaboravljate, medjutim, jedno: mi koji smo se citavu deceniju borili protiv Milosevica i njegove politike zlocina i agresije prema zemljama regiona (mislim na Hrvatsku, BiH i Kosovo) smo prilicno imuni na takve kvalifikacije. Skoro da smo primili vakcinu.
Aristofane
mi koji smo se citavu deceniju borili protiv Milosevica i njegove politike zlocina i agresije prema zemljama regiona (mislim na Hrvatsku, BiH i Kosovo)
Koga ti Aristoke przis ovde? Protiv koga si se ti borio? Da su mu svi dusmani bili kao ti Milosevic bi i danas vladao.
eto,
nije ti se posrecilo.
angie draga...
promasiti cil znaci i pogoditi sve ostalo.
Trenutna mi je satisfakcija to sto sam privukao tvoju paznju. I dao maha tvojoj duhovitosti da mi "u lice" odbrusi. Zivim za male radosti.
pa eto
bar neshto!
schweppes wrote: promasiti
promasiti cil znaci i pogoditi sve ostalo.
Trenutna mi je satisfakcija to sto sam privukao tvoju paznju. I dao maha tvojoj duhovitosti da mi "u lice" odbrusi. Zivim za male radosti.
Verovatno nisi primetio da je ova tema posvecena necem sasvim drugom i vaznom. Mada je trolovana i previse (sam sam u tome i te kako ucestvovao) nije u redu da to sto radis radis bas ovde. ali tebi na volju. To sto zameram tebi zamerao sam i drugima koji su mi po nacinu razmisljanja daleko blizi od tebe. Sta vise sa tobom skoro da nemam nista zajednicko. Ja imam obecanje od Kapi da ce postaviti novi blog pa cekam. Ako se to dogodi tu ce biti mesto da se ponovo razjasnimo.
Ako si razumeo i prihvatas dobro je a ako ne guraj samo junacino
i vidi sta ces sa moralom?
Ja ti na ovom blogu vise necu odgovarati a ostali neka sami procene.
HCM
Ja ti na ovom blogu vise necu odgovarati a ostali neka sami procene.
Alo, lafe. Da bi mi odgovorio potrebno je da ti se prethodno obratim. Iskreno , za tim nisam osetio nikakvu potrebu.
Takodje, potpuno mi je neinteresantno to sto TI cekas da Kapi postavi novi blog.
Tvoja konstatacija da smo razliciti me je zbilja zatekla nespremnog, naravno, svojom besmislenoscu.
I molim te, ostavi se dramske ozbiljnosti, ispadas smesan.
urbane..
pusti ljude da pokušaju da iskomuniciraju. Vredjanje sagovornika nema nikakve veze sa govorom mržnje.....
doooobro...
posle nemoj da me neko pita kao u sluchaju banovanja movasa a shto nisi ti reagovao...
slazem se da nema veze ali shto bi rekli panduri tako se pochinje :)
urbane..
zato sam i postavila onaj post Ko nas čuva od čuvara. Ne može da se banuju ljudi zato što psuju, zato što govore ružne reči,niti zato što neko tumači kako hoće...mislim na moderatore...Rekli smo da je sloboda govora ono što ostaje kad se dogovorimo šta ne sme da se upotreblčjava. Na ovom blogu to je jasno - ne smeju da se negiraju zločini, ne sme da se širi verska, rasna, rodna, nacionalna mžnja, ....sve ostalo sme...Ako kažemo nekome da je drmoser to ne sme da se banuje, ali ako neko kaže jevrejsko govno ili smrdljivi ciganine to je za ban...
Enivej, ovaj blog mora da bude otvoren za slobodnu reć...
slazem se...
Na ovom blogu to je jasno - ne smeju da se negiraju zločini, ne sme da se širi verska, rasna, rodna, nacionalna mžnja, ....sve ostalo sme..
zbog ovog shiri sam i reagovao...
sad da li sam trebao...da li je prerano ili ne...nisam siguran...teshko je proceniti...
ali znash onu ko se na mleko opeche i u jogurt duva... :)
urbane...
"ali znash onu ko se na mleko opeche i u jogurt duva... :)"
ima i ona "koga zmija ujede i guštera se boji..." :))
ima sa
prostaklukom,
mislim kako cemo da se chujemo i eventulno razmislimo o tome shta je neko drugi rekao,(ako je uopshte to ideja ovoga ovde), ako smo u gardu zbog nachina komunikacije, koja u glavnom pokazuje i mnogo toga o sagovorniku.
prostaklukom,
U pravu si komunikacija i recnik prilikom razgovora je odraz kulture i vaspitanja, ali odlutasmo od teme.......
Malo sam se zainteresovala i prelistala SL i tamo lepo pise da na resenju o upucivanju na izdrzavanje kazne zatvora mora biti i potpis sudije koji je donio to resenje....
a apsolutna zastara u slucaju prekrsajnog postupka je godina dana.....
Mislim da ta devojka moze lako resiti taj problem samo ako se posavetuje sa nekim ko malo vise poznaje Prekrsajni postupak...
i da je tako...
ponovno razmatranje zalbe,upucenje na vishu instancu,apsolutno zastarevanje nece pokazati u pravom svetlu i imati tu tezinu,to neslaganje i taj prkos centralnoj vlasti i sistemu pravosudja koliko i njen ovakav chin...
nishka gradjanska neposlushnost u sebi sadrzi veeeelike elemente inata chesto i na lichnu shtetu...
bas
zbog toga treba ici do kraja, objaviti ime sudije javno, i vuci se po sudovima, a ne moze biti na njenu stetu,jer po ovome sto sam procitala, sud je pogresio.........
Sanja, Vi bas nikako ne
Sanja, Vi bas nikako ne zelite da shvatite, zar ne? Nije u pitanju kazna zatvora od deset dana, ta devojka uopste ne kukumavci. U pitanju je karakter Srbije kao drzave, ceo taj lanac zlocina koji je poceo Milosevicevom vlascu, kratko prekinut izborom Zorana Djindjica za premijera, i zatim nastavljen njegovim ubistvom. Naravno, Vi moju tvrdnju o zlocinackoj prirodi drzave u Srbiji ne pokusavate da pobijete, jer argumente i nemate.
u redu...
ajde da vas lepo zamolim Aristokle, odvojite 5 minuta svog vremena i molim vas,postavite ovde sve moje izjave u kojima ja NEGIRAM pocinjene zlocine??
Nadam se da vas ne vredjam ali ako tvrdite da ja ista negiram opet vas molim postavite ovde da svi vide....
rekoste da nije "greh" ako
rekoste da nije "greh" ako nekom kazem da je budala?
Eto, Aristokle Novikov, ti si budala.
Drzava vs. zemlja
se mesala u ovaj dogadjaj,jer ne zelim da komentarisem ovakav(nadam se izolovan slucaj), ali covece odakle ti tolika mrznja prema Srbiji i Srbima kad (predpostavljam da zivis u istoj) nazivas zlocinackom??
Otkud tolika mrznja u tebi, pa da mu umeces reci koje nije rekao?
Zemlja i drzava nisu isto.
Moja zemlja nada sobom umesto da ima drzavu koja ce da brine o njoj, ima drzavu koja je drzi kao taoca da bi samozvana politicka elita sprovodila svoje nakaradne fasisticke ideje.
a
ko je izabrao tu "politicku elitu"??
Evo i ovde je premijer (u REPUBLICI SRPSKOJ) covek za koga smatram da nije donio ni napravio nista dobro gradjanima, ali veruj da ovde je daleko losiji kvalitet zivota nego u Srbiji,(samo jedan primer: covek ako hoce da se zaposli u drzavnoj firmi mora biti clan njegove partije????)
Ali odlutasmo od teme :)
aaa,
što se ne bunite, sanja? nako đuture?
--------------------------------------------------------------
''I cannot and will not cut my conscience to fit this year's fashion.''
Dočim je,
dok je na vlasti bio Nikola Poplašen, ili pak SDS oligarhija, posla bilo koliko hoćete i niko vas nije pitao da li ste član SDS-a ili SRS-a?Ne bih rekao:)
haha
znas kako ove kazu?
"SDS je krao ali je i davao narodu,ovi sad kradu a ne daju nista!"
Ne znam, Sanja,
ne bih se složio.
Na osnovu onoga koliko ja poznajem situaciju(a to nije baš previše, priznajem) SDS je najgora moguća stvar koja se mogla desiti RS. A i Dodik je dobio poslednje izbore tako što je preuzeo njihovu nacionalističku retoriku, tako da, kako god okreneš, na gubitku su obični ljudi.Koji, pak, uporno glasaju za svoju propast.Eto sličnosti sa Srbijom:)
E da su samo krali, gde bi nam bio kraj!
Naravski da mislim na SDS. Dakle,
SDS, je zločinačka partija pola članstva u Hagu, pola se krije po šumama i gorama ponosinih srpskih zemalja. Da nije bilo SDS-a, Radikala i Miloševića ne bi bilo ni Srebrenice.
A ti Sanja ako si kojim slučajem iz Banja Luke, moram da te obavestim da je 78 članova porodice moje prijateljice proterano iz BL u kojoj nije bilo rata, kao što je opšte poznato. Sve lekari i profesrori. Srbi ne mogu da podnesu školovane ljude. U tome je problem.
Da ne pominjemo da je 1.200 džamija i drugih verskih objekata Bošnjaka srušeno u toj takozvanoj RS. A u Banja Luci koliko? Ti nam kaži? Ti si novinarka. Valjda znaš.
EDIT: Je l' to istetoviran RM? Samo pitam.
Sanja: "a ko je izabrao tu
Sanja: "a ko je izabrao tu "politicku elitu"??"
Nije nikakva tajna da su glasaci u Srbiji u ogromnoj vecini ljudi bez ikakve logike. Da ne kazem nesto gore.
Sanja, Vi uporno pokusavate da stavite znak jednakosti izmedju dva pojma, i to cinite sasvim nespretno. Ko je izabrao Hitlera za nemackog kancelara? Nemci, naravno. I to im je izlazilo na nos decenijama posle II sv. rata. Srbija se posle zlocinacke vladavine Milosevica, posle agresija na Hrvatsku, BiH, kao i zlocina nad Albancima na Kosovu nije denacifikovala. I to se jasno vidi.
hrabrost i svest
"Cilj akcije je bio da se pokaže da ima ljudi u Srbiji koji saosećaju sa srebreničkim žrtvama i preuzimaju odgovornost za sufinansiranje ovog genocida novcem poreskih obveznika."
"Kako je akcija vrednosno promovisala preuzimanje odgovornosti, smatrala sam da treba da preuzmem odgovornost za lepljenje plakata."
"Nisam platila kaznu, jer mislim da ne treba davati novac državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi. Pitam se da li, plaćanjem ove kazne državi, finansiram poslednju fazu genocida – njegovo poricanje?"
svaka cast, majo i ekipo!
glupo
glupo glupo glupo
zasto
zasto zasto zasto
Znači
ima i onih koji se nadaju da je ovo izolovan slučaj. Ti mora da su pali s Marsa.
Svakodnevno se već 20 godina lepe i ispisuju ratnohuškačke parole/plakate a da niko nije odgovarao.
Danas stoji veličine prozora na zgradi preko puta Fontane, NBg parola "Mladić heroj" i "Nož, žica, Srebrenic". Možda je to predviđeno mesto pa nije sporno, kao ni tekst.
Neki dan su na adventističkoj crkvi urezivane svastike. I šta? Izolovan slučaj?
Kao što je izolovan slučaj na futbalskoj utakmici u Bg - Srbija i Crna Gora vs. Bosna i Hercegovina gde je sve pred policijom bio transparent taj isti. Šta pred policijom? Pa i pred političarima koji su gledali utakmicu, na primer, predsednik parlamenta. a stadion je skandirao (izolovano iz 50.000 grla) "Pala je, pala je, pala je na Markale".
Izolovano do izolovanog, do mog...
evo ja
prenela majino pismo na blog b92
e dzasmina,
neka si, samo shto se svaki put iznova iznenadim, kako mali broj onih bitnih reaguje na ovakve stvari.
angie
ja necu biti on line
imam sastanke
pazi tamo sta se desava
Da, Angie,
"samo shto se svaki put iznova iznenadim, kako mali broj onih bitnih reaguje na ovakve stvari"
Pa što bi reagovali?Eno ih, pišu blogove o optimizmu na nekim web stranicama, i prave sa da nisu u koaliciji sa "zna majka" Mihajlovima , onim koji uvek sme da vas pogleda u oči, Arkanovim jurišnicima i džiberima koji šutiraju novinare.
levitan wrote: "samo shto
"samo shto se svaki put iznova iznenadim, kako mali broj onih bitnih reaguje na ovakve stvari"
Pa što bi reagovali?Eno ih, pišu blogove o optimizmu na nekim web stranicama, i prave sa da nisu u koaliciji sa "zna majka" Mihajlovima , onim koji uvek sme da vas pogleda u oči, Arkanovim jurišnicima i džiberima koji šutiraju novinare.
Pa ne zele oni to Levitane, vec oni to iz nuzde zarad dobra zemlje
Hvala, Adame,
umalo se ogreših o ljude.Zaboravio sam na koliko žrtava su spremni e da bi Srbija napredovala.
Ponekad mi nije jasno odakle mi tolika nezahvalnos*:))
Pa nije uredu Levitane
Pa nije uredu Levitane toliko njihovo pregalacko mucenistvo a mi svi nezahvalni, zakeramo
levitane...
a o Majama koji su kao narod nestali neću ni da pričam. Ninoslav je u gluposti i neznanju prevazišao sebe, ako se to uopšte može...
Ninoslav se bori
za vaskoliko srpstvo, ne mozes ti to da shvatis, zapravo retko ko moze to da shvati, mozda Draca
Draga JJ,
misliš ono:
Prevazilazio sam samog sebe po celom svetu, manje po Africi?:))
I must react
misliš ono:
Prevazilazio sam samog sebe po celom svetu, manje po Africi?:))
Ninoslav prevazilazi...
sve što može da se revazidje, naročito zato što:
"ZALJUBLJIVAO SAM SE U RAZNE ZENE,
NEKE OD NJIH SU BILE I PRAVE KURVE."
copyright by Ninoslav Radjenović, dipl teolog, filozof & kurvar, na privremenom radu medju Astecima, Olmecima i dzudzu vračevima. Izgleda da samo Šarski i ona gospoja Vesna Knežević Ćosić kapiraju šta je gigant srpske misli teo da kaže...
Nemo si taka, JJ
Moglo je i gore:
Zaljubljivao sam se u razne kurve,
Neke od njih su bile i prave žene.
E, to bi bilo zabrinjavajuće:))
mučenik ninoslav
došlo mi ga ž'o. puko. štaš... ima ga istovare ko šljunak odanle. da ne kažem, ''prosvetliće ga''. :)))
--------------------------------------------------------------
''I cannot and will not cut my conscience to fit this year's fashion.''
Puk'o covek jos
sa bantu pesmama, sad se samo dodatno zakopava
Ču puko,
mi smo samo zavidni na njegovom multikulturalnom iskustvu:


Nino with his Pygmey friend
& Nino dressed in traditional Maya costume
Ninoslav
u potraGi za travkom znanja, mada....mrka kapa
Nino
u poseti vraču dublje u džungli

puko čovek
načisto brinući se za stradalnike sveta...on je zabrinut čovek, ne moze ni u Meksiku da zaspi na ledjima...a čujem da mu u SPO stanu uredno zalivaju cveće...
Tolika briga
za tolike stradalnike - I can post only one thing:

Mother Nina
Čekajte, ljudi,
ne zbunjujte me...
Je l* mi sad pričamo o onom pevaču što se na prvom albumu zvao Amir Rešić Car, pa zatim Nikola Rešić da bi na kraju postao Nino i proslavio se hitom:
"Što mi noći nemaju svanuća,
što kafana postade mi kuća,
što su meni noćas tako važna,
ta dva oka, dva bisera lažna?"
Ne mogu da se nađem:))
levitane,
prijatelju, tek sam sad obratio pažnju na tvoj avatar - ma to li je onaj pijani Rus rudar sa onog fenomenalnog clip-a?!?!?!
Baštovka,Lado,
glavom i bradom:))
A ko pomalo razume ruski(hajde da se hvalim:)) zna da onaj lik ispred njega priča kako nisu dobili platu od novembra do marta, dok kolega pada na lice u blato i ostali pokušavaju onako treštenog da ga odvuku iz kadra.
Najbolji kratki klip( u ogromnoj konkurenciji) otkad je interneta:)))
Levitan,
rispekt za avatar! Pun pogodak! Taj mi je janpi lik, kad malo bolje razmislim, najsimpatičnji Ruja na kugli zemaljskoj :)
Hvala, Lado,
ne mogu da izdržim a da ne pohvalim JJ-ona je odmah provalila i rekla da obožava moj pijani avatar:))
levitane..
JJ obožava pijani avatar i voli vlasnika istog...:)
Što bi rekao onaj pod lipom
Volim i ja Vas, draga JJ:))
Nino car
e on je druga prica. Nino je prvi uveo gay image medju narodnjake a sto je najludje nije bio ni svestan toga
http://www.youtube.com/watch?v=VGotx6lSoeU
A uveo je i
tri mladeža na licu, posle ga kopirao Karić.
Nino the Trendsetter :-)
Ok, ali je Karić
imidž nadogradio-
Tri mladeža, dva padeža...:))
Ah,
nedostaje mi Karić

Ninu
smo moja prijateljica i ja pre 10ak godina prisle na ulici, da se upoznamo i da se malo salimo sa njim.
Kazem ja: Vi ste divni, obozavam vase pesme!
Kaze moja prija: OK, vi ste grozni, pesme koje pevate su ocajne!
On sokiran, gleda u obe, a stavio lenonke, pa kaze:
Ja imam dobar muzicki ukus, ali sta cu, moram da pevam gluposti zbog para!
E, a ja pre 13 godina
na moru, u Budvi, video Bobana Zdravkovića!!
Kum i ja izašli u radničkim kombinezonima, videli Bobana, on sam šeta čovek , i razgalamili se, čistim srbijanskim akcentom:
Te ga be Boban, Boban , be!!
Tražili autograme, on se pravio da nas ne vidi i prošao..Eto ga, proslavio se danas, glavni junak filma Jet Set...Uh, da sam dobio taj autogram...
levitane
mozda Boban Z. ne voli radničke kombinezone. Možda vuče traumu iz detinjstva....
evo da vas castim
jednom info, sa mog ex posla: znate ko poseduje najvecu kolekciju Savinih slika? Vera i Raca Matovic, ljudi su milioneri
e zana, nije bash
tako, najvecu kolekciju ima Milica Gojgic i njena sestra, poshto su ih one nasledile od dede, chuvenog trgovca, kao i gomilu drugih slika poznatih umetnika tog doba.
A matovicka se hvali kako ima "12 komada" sava-tako zove te prelepe slike, koje btw vise na shpanskom zidu, preko onih kicherajskih kvrchica, a u atmosferi ostale "antike", koju je l' te veca obozava-zato shto se razume.
da,
ali ne sme ni ona da prica sta sve ima, zabranio joj je Raca, a on je sposoban tip!
Uglavnom, ko bi ga znao sad tacno, svasta se tu krije.
A ovaj odozgo, mahac zelenom salatom, on u spavacoj sobi na plafonu ima pecku patrijarsiju izmolovanu!
Pećka patrijaršija
u spavaćoj sobi ? Jel to da bi se slagalo sa prezimenom. Ko li je dole, a ko gore? Ko li na boga ne misli?
Zana
To za Veru Matović i Racu je opšte mesto. ;))
Uh , izvinjavam
se onda sto se razmecem opstim mestima:))
ništa zana
daj nešto svežije....:))) Mada mene više zanima šta je to tebe i tvoju drugaricu privuklo tako magnetski da pridjete Ninoslavu? To me baš zanima
Lenonke? Vidis da su prisle
Lenonke?
Vidis da su prisle da ga zafrkavaju.
Sta??
Pa covek je magnet sam po sebi, 3 mladeza, plus tamne naocare, ah da, imao je na sebi i radnicki kombinezon. Koja zena nije volela Kovalskog? :))
Vi se ovde raspisali,
a ruski avion pogasi sve požare po Srbiji!!
El vam krivo, bando proamerikanska, a??:)))
He he ceo dan ga slusam
kako ide da gasi gasi pozare, a ja protiv Rusije. Bas sam nezahvalan, mozda bi tebalo da budem zahvalan i Milutinovicu sto je prodao kanadaere
Adame,
izdajniče, prijaviću te Aleksejevu samo da ga izvučem sa Nomokanonove (ili koje već) tribine, nezahvalniče nijedan, tc tc tc!
to, zana
..sad mi je jasno. Ja sam na njega obratila ozbiljnu pažnju tek onomad, kad je digo dva prsta da izbace Zorana Djindjića iz gradskje skupštine. Ovo sa bratom predsedničkim savetnikom i bratom piratom kao i sa SPO stanom je samo kap....Mene je uvek vuko da ga pljunem, zato pitam...
Bebo
mi pricamo o Ninoslavu Ninu Nikoli Rasicu, narodnom pevacu, a ne o Ninu sa bloga, ovom drugom ne bih prisla ni za zivu glavu, pa drzi me na nisanu covek!
sad mi je
lakše. Bilo mi čudno....
Sta ga znas Bebo
mozda i Ninoslav propeva, vec ima bantu desteracke stihove, samo da nadje odgovarajuci aranzman
zana wrote: Koja zena nije
Koja zena nije volela Kovalskog? :))
Kako koja? Pa Blanche Dubois

ja to uslovno receno metaforicki
takoreci- kao paradigma!
Ma naravno
ali nikad nije zgoreg okaciti sliku Vivian Leigh
ne,
dapache!
da da
samo nije zgoreg okaciti i njega, a ja ne mogu, tako da sta da ti kazem...
A, ako
je bilo neke koja nije volela onog koji ga je glumio u filmu, e pa ta nije normalna :))
JJ,
nije to ništa, ja i moja ekipa jurili Branku Sovrlić po nekom mini marketu da nam da autogram. Žena se primila ko saučešće, a dobili mi i autograme, još se izvinjavala što nema sličice da nam da:-9. Posle skoro 10 godina sam naleteo na nju u Dubrovniku, i ponovo je startovao:-), sve u fazonu, pa Branka da li me se sećate, dža bu, a ona onako zbunjena i sa promuklim altom: pa naravno, kako da zaboravim tako finog momka hehehe, Branka je lik do yaya:-).
da ne prodje bez ugodjaja!
http://www.youtube.com/watch?v=t_u-IufOT0w
NG
nije valjda na ovome..!?
Ne smem da kliknem
HCM,
samo kljikni=vidi kako se Lado razgalio:)))
Izgleda da je i levitan
Izgleda da je i levitan kliknuo pa vidi na sta lici
Angie
toooooooooooo!!! :-)
sh'a,
prordila secanja:)))
Angie,
evo sve mi navire, Branka i ja pored police sa konditorskim proizvodima, potom zajedno na Stradunu, ah...:-)
Lado
Branka Sovrlić rulz. Igra do jaja ;)))
Art lovers
Boban,
moj favorit, snimao spot za genijalnu stvar "Od početka pa do kraaaaaajaaaa, volela (ili beše varala) me jedna Maaaajaaaaaa..." pored moje srednje škole u haustoru punom amaterskih grafita - navijali smo sa prozora škole ko drogirani.
levitane..
ovaj Ninoslav da-li-bog-zna-moje-milsi-pre-mene-SPO- Radjenović je poeta, zabrinut do zgužvavanja Srbin i pride dipl teolog und filozof. Nemo ga brkaš sa boranijom... Kurcar je u civilstvu..
U redu,JJ
izvinjavam se boraniji.Pomalo i salati.
El dobro?:))
Levitan,
Pa ovde bi pretežno trebalo dase priča o Maji. Dok se ovde mi zezamo, devojka će u zatvor.
Mrs Hag,
voleo bih da znam po kom kriterijumu sam ja izabran da budem opomenut?
Inače, od previše ozbiljnosti ćemo početi da ličimo na radikale, verujte.
Trolovanjem, dizanjem prašine, skretanjem pažnje i povećanjem broja komentara, mi radimo dobar posao za nju ,IMO.
I nemojte, molim Vas, da dovodite u pitanje moj motiv.
Verujte da je podjednako iskren koliko i Vaš:)
Srdačan pozdrav,
prvooptuženi za skretanje sa teme.
Drug Levi.
levitan,
slučajni uzorak. Ništa lično.
Ja i nisam tako preozbiljna kao što se možda čini.
Ali ovde je reč o tome da ova devojka ide u zatvor. I nisi/ niste jedini.
Nekoliko puta pokušavam da vratim temu, samo na ovom blogu. Važno je.
Sutra će i tebi da popisuju stvari, evo Tijanić šalje tužbe sve sa kamatama ko ne plaća pretplatu.
I to je tema za građansku neposlušnost.
Al da Maja ide u zatvor a ne Mladić i ini, pa to me zbilja onespokojava. I ljuti. Naročito zbog mrtva javnosti zagledane u Kosovo ili u svoju jahicu. O tome je reč.
Jasna..
jeste trol, al nije bez veze sa temom - u oba slučaja se radi o Majama...
Poštovana g-đo Hag,
važno je.Slažem se, naravno.
U jesen 1991. , kada smo moji vršnjaci i ja odvođeni u klanicu u Hrvatsku, pa u Bosnu, nije vredeo građanski otpor.Dosta ljudi se nije vratilo.
Baš to je nešto što me tera da se do kraja života borim da više niko nikada ne bude tako mobilisan.A ako prođe ovo sa Majom, proći će i neka nova mobilizacija.
Bezrezervna podrška Maji je nešto što se ovde podrazumeva.
ko se zeza...
Jasna? pričamo o Ninoslavu. Kad je on u pitanju, nema zezanja...:)
ovo je skandal!
Ako domace sudstvo ovako sudi, onda je to strashno!
Kako onda nisu uhapsheni svi oni shto su lepili mladiceve plakate , nego ih vecina josh sedi u skupshtini.
Ovo je za sud u Strazburu, jer od domace javnosti ne treba ochekivati vecu akciju, koja ce to moci da promeni, jer vecina demokratski orijentisanih, koji bi trebalo da su taj revolucionarni glas pravde i razuma, u glavnom mashu ruchicama
samo kada su njihovi interesi u pitanju.
samo da znas angie,
domace sudstvo iskljucivo ovako sudi.
zato bi Majine reci trebalo uramiti
Nisam platila kaznu, jer mislim da ne treba davati novac državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi. Pitam se da li, plaćanjem ove kazne državi, finansiram poslednju fazu genocida – njegovo poricanje?
Neću da plaćam poricanje genocida. Neću da budem jedina na kojoj se lomi pravda, za lepljenje plakata na nedozvoljenim mestima. Alternativa je građanska neposlušnost.
ps. a gradjani ocigledno ne mogu biti svesni dok se sa vrha prede naci prica
ja bih stvaaaarno sad probao...
da se vratimo na temu...
Prekršaj“ je lepljenje plakata u Nišu 11. jula 2005. godine, povodom obeležavanja deset godina genocida u Srebrenici.
ovo je bitno...po mom skromnom misljenju...
a kad neko drugi sa poslanickim imunitetom lepi plakate to nije prekrshaj...
eee sad vi kako hocete...
raspravljajte o chemu god,kako god...
urbane,
nishta te nisam razumela,, da li ti smatrash da to shto je neko poslanik, njega oslobadja od toga da ne krshi zakon?
I da li ti podrzavash maju ili samo razumesh,... ili, shat si hteo da kazesh?
taman posla...
naravno da poslanika ne oslobadja krivicne odgovornosti...
mislio sam da je ochito...
podrzavam maju u odluci da odlezi 10 dana kao simbol otpora cenralnoj vlasti i korumpiranom pravosudju...
sto se tiche njenog aktivizma to je njena stvar...
moj aktivizam moja stvar...
PITANJE ZA KAPI
Ponovicu al da dodam jos jedno. Sta ti znaci ovo nacos? Jel bi ti to da uvredis nekog ko ti nije po volji. Ja se sa urbanom sporim oko toga da li je treba ili nije da "brani" movasa, da li je ili nije demokratija kao sistem najbolja itd.. uglavnom sporene a ne i vredjanje .. a evo i pitanja
"Ne mogu da se odlucim izmedju dve stvari. Prvo da li si ti ovde (blog) u dogovoru sa zvanicnim ldp-om, ili samostalno. Drugo tesko je poverovati, da i sama ne shvatas, da je ovo sto radis apsolutno kontraproduktivno sa stanovista koristi za ldp, pa se postavlja pitanje u ciju je korist.
Malo mi se cini neukusnim pricanje o necemu sto tesko moze da zna bilo ko. Npr."Predsednik LDP Cedomir Jovanovic spreman je da, u skladu sa tom obavezom, u svakom trenutku doprinese utvrdjivanju istine onako kako to sud i tuzilashtvo zahtevaju."...."Djindjic je prezirao Sapera i Krstica,.......smatrao ih je klovnovima". Tesko je u ovo biti siguran.
I molim te, samo nemoj od MENE da branis CJ, LDP I Djindjica!
Sto se krstica tice stvarno marginalan lik, i ne vidim zasto bi mu se toliko znacaja pridavalo, a i nekako mi je u redu da jedan Krstic bude savetnik bezbojnom i bezidejnom Tadicu!
Mislis da je mogao da nadje boljeg?
I na kraju, izvini, ali ovo sa avatarom? Svakako da mozes da stavis koji hoces, ali to je samo slogan iz jedne kampanje, i nista vise, a na nesrecu se bas i nije obistinio, ma koliko bio zanimljiv."
copy/paste celog komntara
hvala HCM,
avatar sam objasnija, rekla sam ti da sam ovde samostalno , a na ostalo cu odgovoriti u blogu koji cu postaviti kasnije.
Pitao si me za Revolta i ja sam ti odgovorila. Mislim da je nacosh , ti ne mislish i ne znam sta je sporno.
Kapi
Nije sustina pitanja da li je revolt nacos, vec besto drugo. Ali ajd' da zavrsimo ovde. Ksnije cemo osirnije.
sporene
su te olako lepljene javne kvalifikacije drugih.
Ako takve tvrdnje mozesh da argumentujesh, onda to uradi,
ovako je chak krivichno sporno-a o stilu da ne govorimo.
angie,
sto nisi pazila na casu?
dooobro...
nacosh ne tretiram kao raspirivanje govora mrznje...prosto ignorishem uvredu...vidim to kao pokushaj nadoknade nedostatka kulture dijaloga,nenasilne komunikacije,debate...
ali neko drugi ne bi...vredjanjem sagovornika doprinosite raspirivanu mrznje...kod mene to ne prolazi...imam zivce kao konopce...
poshto ste rekli da ste u svoje lichno ime ovde a ne ispred ldpa molio bih vas da skinete sliku slogana sa vasheg avatara jer takvim nastupom po 1000i put cinite medvedju uslugu ldpu za chije se stavove zalazete...
a sad da probamo o temi...
Revolte,
iritirate avatar? Ako!
ne,
iritira da neko ovako pishe pod sloganom stranke koja pretenduje da animira glasache gradjanske demokratske orijentacije.
angie,
, da li ti citash ili preskacesh komentare? "Od nas zavisi" je slogan LDP-Koalicije, ako uopste znash ko je tu koaliciju cinio.
I taj cu avatar zadrzati , ne vredi dalje da agitirash.
kapi,
veoma dobro znam i upoznata sam sa svime-ako si to mislila,
shta ja to, u sluchaju da ne znam, treba da promenim u odnosu na dosadashnji stav?
Ja ne agitujem-ako si to htela da mi kazesh, samo kazem shta iritira,(poshto si to pitala), shto se mene tiche stavi shta hocesh, ali se slazem sa tvrdnjom da time samo shtetish stranci, jer to kako tretirash probleme nije bash za pohvalu i
veoma je daleko od vrednosti koje oni promovishu.
angie,
koji problem kako tretiram?
ej bre kapi,
pa ti posle onoliko pisanja nishta nisi ukachila, vidi,
ja stavrno ne mislim da ti imash loshu nameru, ti samo ne pravish razlike, ne procenjujesh dobro,...kako da ti kazem,
lakshe bi mi bilo telefonom, a stvarno se trudim da ne predjem granicu, mislim,...nadam se da imash neke bliske prijatelje, koji mogu sve da ishchitaju i da ti recikliraju problem-ako se ikada budemo videle, ja cu rado-ako te zanima da ti kazem malo konkretnije, ako ti ovako nije jasno, a chini mi se da je svima drugima.
Angie,
budimo konkretni do kraja - svima nam je jasno - Kapi ga oprži ponekad jače nego što bi većina to uradila (npr. ja), pa ponekad joj izleti možda i po neka uvreda - ali je benevolentna celo vreme, i što je još važnije, u pravu je glede skoro svake teme, štaviše, brutalno je iskrena po većini pitanja u vezi kojih većina nas ovde kao fina gospoda rođena u svilenim kolevkama pipa okolo pazeći da nekoga ne uvredi ili ne bude malo oštriji - e pa ako joj je to najveći greh, na zdravlje! Pored čitave kamarile svakakvih likova koji finim jezikom i u svilenim rukavicama prodaju opasnu demagogiju i šovinizam, mi smo našli da raspravljamo o dve, tri direktnije ili neopreznije Kapine izjave ili njenom avataru? E pa ja neću.
i ne treba...
narochito ne ovde...
nije tema kapi...a ni branka sovrlic...
pricha se o belim medvedima,koalama i pandama koji mogu da lepe plakate kakve hoce i da za to ni krivichno,ni moralno ne odgovaraju...
gledana TVreklama...
radikali uzivo lepe plakate i to josh najave na najgledanijim live prenosima iz skupshtine i tako dodju do svih glavnih vesti...
a gradjanka nisha maja stojanovih je krivichno odgovorna i ima izbor da po presudi plati novchanu kaznu ili da odlezi 10 dana...
o tome je ovde rech i to je vazno...
bar nekima...
ja bih odlezao pevajuci i shtrajkujuci gladju kao moj licni znak otpora centralnoj vlasti i korumpiranom pravosudju...
aaaaaalo...ljudi...srbija 2007...i neshto ovako prolazi...
pa chemu sve prethodnih godina...
da li smo svi mi kolektivno bili budale kad smo nekim ljudima verovali da ce voditi zemlju odgovorno u ovoj kriticnoj situaciji...
kriticnoj po ljude a extra dobroj za one koji imaju moc i vlast...
urban_revolt
narochito ne ovde...
nije tema kapi...a ni branka sovrlic...
O, pa hvala na podsećanju. Zamolio bih te samo da mi ubuduće ne preporučuješ teme a ni trolove. Unapred zahvalan.
pa ako je
ona ironoja o fini gospodi u svilenim kolevkama bila meni namenjena u smislu da se umanji sushtina onoga shto kazem-skroz je bez-veze.
A to shto kazesh da raspravljamo o dve -tri neoprezne kapine izjave, ja to ne radima, ja govorim o njenom pogreshnom pisanju o vaznim stvarima, o tome kako joj promakne poenta, zarad podvlachenja uvrede i ako je ona tim nachinom mislila da promovishe slogani vrednosti ldp-a, da to nije u redu, jer im samo nanosi time shtetu. Smatram, da iako verujem u njene dobre namere, a prilichnu nespretnost-ili kako god hocete to da nazovete, da joj se na to treba skrenuti paznja, ato nema nikakve veze sa ostalim sluchajevima, koji su barem jasni.
A poshtujem to da chinish kako ti mislish.
angie wrote: ona ironoja o
ona ironoja o fini gospodi u svilenim kolevkama bila meni namenjena u smislu da se umanji sushtina onoga shto kazem-skroz je bez-veze.
Mislim da je bilo jasno iz mog posta da to nije bilo usmereno prema bilo kom konkretnm, pa ni tebi, pre bih rekao en generale prema većini ovde (u koju svrstavam i sebe).
U vezi ostatka komentara mislim da se međusobno mimoilazimo, ja smatram da čitav Kapin nastup uopšte nije problematičan, ako neko misli da on šteti određenoj političkoj ideji ili pokretu, so what, ne smatraju to svi, a i da direktno šteti, šta sad, ovo nije ni skupštinska govornica ni poslanički klub pa da imamo takvu vrstu obzirnosti spram političke arene. Ni ja ne bih nastupao kao kapi, ali ne bih ni kao većina ljudi ovde sa kojima se mahom slažem po većini pitanja, pa ne bih dovodio u pitanje njihov stil.
vidi Lado,
meni lichno si ti kranje simpa, shto nema veze sa stavovima koje zastupash-mislim zbog slichnosti sa mojim, akocesh me tako lakshe razumeti, pa i kapi pripada toj grupi i dok je samo komentarisala, mozda je manje bilo uochljivo to shto se sada pokazalo. Naime, ne moze da ne bude kritikovana ideja da je neko govno zato shto je to isto rekao pl,(dodushe on u drugachijoj kompletno koncepciji i sa argumentima), pa kao glavnu ideju iz te, samo prostachki postavljene uvrede izvuci kako je onda govno i choveka za koga je l'te prvo radi, a sve pod sloganom stranke koja promovishe gradjanske vrednosti=pa to jednostavno vredja inteligenciju.
E sad ako tebi to ne smeta i smatrash da nije za kritiku, u redu, ja mislim onako kako sam i komentarisala, sa najboljim namerama, ali vidim da kapi nije u stanju da prepozna razliku izmedju naslova njenog posta i citiranog teksta pl, na primer i meni samo moze da bude zao, ali sada da treba da se to pusti
bez ukazivanje na greshku, ja ne mislim.Ako ona moze da odbrani takvo ponashanje argumentima,neka izvoli, a ovako je kontraproduktivno. Nadam se da nije ni tvoja ideja da se samo istrchi i bljune shlajm na oponente i da je to to i da svi ostali tapshemo.
Angie
Malo pre si u gornjem postu u određenoj meri rekla ono šta i ja mislim - na postu broj bogtepitakoji se i dalje raspravlja o Kapinom postu od pre ihaha - pa gde to ima - udri bato na tekst i na autora x dana i to van posta koji je povod - ispade Kapi neki slučaj, šta li već - ispod teksta koji je loš i treba da se osuje drvlje i kamenje, ali ne da se razvlači za autorom po tuđim blogovima, i to u društvu malog miliona autora čiji su tekstovi u najmanju ruku dosadni. Ni ja nisam za apriori tapšanje i odobravanje bilo čega, ali da se napravi afera od Kapi - bogami, ne znam, ako je ona najproblematičniji autor i komentator (a na osnovu broja komemntara i vike koja se digla neko bi tako pomislio) po pitanju stila i tematike ovde, we have a freackin' problem.
Lado,
pa je l' to ja radim, na tom blogu od iha-haj???
Mislim shta meni zamerash, kada si od svih, kojima izgleda isto smeta kapin manir, pa bi mozda mogla da se zamisli, odabrao mene da kritikujesh, ja sam sve shto sam rekla obrazlozila, pa ako se sa tim ne slazesh, a ti kazi.
Ne razumem shta meni zamerash?
?
Odakle su sad izletela ova pitanja? Ja sam mislio da raspravljamo o Kapi a ne o tebi (ili meni ili ne znam kome) - ja se ne slažem sa većinom tvojih kritika na račun Kapi van posta koji je pitanje spora, and that's it, i to sam već rekao. O čemu je ovaj gornji post, ne razumem?
pa pitam te
shta mi zamerash u vezi mojih komentara o kapi, mislim shta sam ja to rekla a da se ti ne salzesh,(poshto malo kazesh ovako-malo onako, je l problem shto je kritika upucena nekome kome ne bi trebalo il shta), a to shto je ispalo na drugom blogu, to nije namerno, ja sam se samo nadovezala na neshto shto je vec postojalo.
U ostalom, sad me stvarno smorilo to u krug-nema veze s tobom,
ako ne vidish u cemu je problem dobro, prihvatam.
Angie,
pazi, najveći trol na ovom blogu je o Kapi, o tome pričam all the time, kako i zašto ispade da je Kapi an issue, pored svih mogućih stvari, tema i ljudi - nažalost mojim uključivanjem u spiku sam i sam doprineo tome. Ono što ti identifikješ kao problem, ja ne identifikujem, and that's ok, bože moj, ali mi nije ok što to prelivanjem naracije na druge blogove ispade issue - s tim se duboko ne slažem.
tuzna druzino
ja ovde vec danima govorim to sto vi cutite, onako "fino", "svileno". Drago mi je da i vi najzad progovoriste.
Kapini postovi su uvreda za razum, negiranje logike. Sam sam rekao da bi "Čeda da zna ko ga i kako promovise na blogu ..." na sta su neki od vas odreagovali napadom na moju malenkost.
Opet kazem, pri tom krajnje dobronamerno i u korist Kapi i LDP, "Kapi, pametnija si kad cutis".
angie wrote: ako je ona
ako je ona ironoja o fini gospodi u svilenim kolevkama bila meni namenjena u smislu da se umanji sushtina onoga shto kazem-skroz je bez-veze....
hebote bog NG,
ti si stvarno odlepila,
ej evo nije me bilo 15 dana, danas ulazim i imam sta da vidim -
jos jedan tvoj angazman na suzbijanju "govora mrznje" i sirenju "dobrog ukusa", "pristojnosti" i "konstruktivne komunikacije",
a da ne znas ni sta je govor mrznje ni sta je dobar ukus, a jos pritom podmeces kao kurtoaziju i uvazavanje sagovronika jedan palanacki kôd komunikacije.
Vidim imas i bad tripove i paranoju covece ko da si na acidu.
daj oladi malo, reci sebi odmoricu se 15 dana od interneta, napunicu baterije stvarnim zivim utiscima...
ovo sto vidim je psihoticno ponasanje
ozbiljno ti kazem, razmisli.
ti bre nisi u stanju vise da pratis.
Daj mani se. Tesko mi je da te citam. Ima te svuda ko pleve. I na onom i na ovom blogu. Samo solis pamet a kad te neko pita da objasnis zasto ti onda kazes kako bi ti bilo lakse preko telefona i bla bla. hebote, stvarno zesci smor.
Nemoj da mi utripujes samo da ti prenosim necije misljenje. Ti znas da si suvise "fina" za mene a ovako izandjala na blogu delujes kao da si u srodstvu sa pticama koje osim sto cavrljaju mogu i da kljucaju a mogu i da se defekuju na glavu - ne mnogo vise od toga.
Inace, ne secam se da sam za nekog rekao da je govno. Ne koristim taj izraz, mislim da za svakoga postoji precizniji, kao na primer za tebe - neuroticna nakostresena papiga koja besomucno ponavlja da niko ne razume njene plemenite namere. Naravno, papiga ne moze imati nikakve namere, vec samo takoreci fiziolosku potrebu da se glasa.
Sto se tice Krstica, da i ja iznesem svoje misljenje - smrdi odvratnije nego bilo koje govno. Gluplji je nego bilo koji Q. To su cinjenice koje smo jos proslog leta utvrdili.
a jesi i ti pristigao,
na partijski zadatak, samo shto ti ne provuchesh malo kroz svoj mozak, nego bukvalno pristupish.
je l ce sada celo jato u formaciji, poshto je ugrozena chlanica, shta li?
je li ce posle ovish gluposti shto si natrucao da slede pornografske slike i poznata ikonografija, kada se neko usudi da dirne tamo gde se ne sme.
Pa je li sine je si li ti normalan, pa ovako mozesh da prichash sa svojom mamom, a koliko znam mi se uopshte ne poznajemo da bi ti zato shto drugachije mislish sebi dao za pravo da ovako lupetash.
pa ako je ovo sve shto znash-stavrno tuzno.
angie,
i ja se trudim da ne predjem granicu , zato je bolje da ne komentarisem dalje. zaobidji me, pliz
angie,
i ja se trudim da ne predjem granicu , zato je bolje da ne komentarisem dalje. zaobidji me, pliz
shto se mene tiche,
to si vec uradila i zato sam i reagovala, a zao mi je shto to ne umesh ni da sagledash.
Izvini angie,
šta si navrla. Potpuno opstruišeš glavnu stvar na ovom blogu. Ove je reč o mladoj devojci koja ima petlju da se suprotstavi vlastima u Srbiji a naročito u Nišu. Dok ti ovde vodiš svoj prosvetiteljski rat, devojka čeka da je odvedu u zatvor. Ili tebi to nije važno. Važnije ti je da baš na ovom blogu isteruješ mak na konac.
Daj malo se priberi. Zatvor, buvara, ćorka, prizon, tamnica, tamo ide Maja. Ne ide u Majami. Razumeš?
nemam vishe shta da izvinjavam,
narochito ne takvoj intonaciji, ja niti sam mala devojchica, niti sam nesvesna, a prilichno chiste savesti, da bi me bilo ko vaspitavao sada i to sa mahanjem prstica.
Vec sam gore rekla da sam se ja samo nadovezala na vec zapochetu raspravu i da se izvinjavam.
O sluchaju maje sam ostavila komentar i ovde i na b92 i rado bih konkretnije pomogla nego samo retorichki i za tako neshto ne treba vi da me podsecate.
Nisam primetila da vam trol toliko smeta, kada su njegovi interesi vama bliski, a isto ste tako mogli da opomenete kapi, jer nije nishta manje od mene uchestvovala, ali to bi se
kosilo sa interesima koje zastupate iako logika i nachin ispoljavanja iste kod pomenute koleginice nije bash reprezentativan i mozda bi bilo bolje da se time pozabavite,
ako stvarno zelite neke efekte.
Ja sam se izborila za svoju samostalnost i ne mislim da sam zbog toga kriva ili sumnjivi elemenat koji ne pokazuje dovoljno svoju pripadnost time shto misli i svojom glavom, pa se eto ponekad i ne slaze sa svime shto se nudi, ma od koga to bilo.
Inache i dalje cenim ono shto vi lichno radite i ne gajim nikakva losha osecanja prema vama.
Gde si draga Hag
bas sam te se uzeleo. Vidim na blogu postaje vruce.
I mene su hapsili zbog zakasnelog odazavinja na poziv vojnog odseka (koji info nije prosledio policiji da ponisti poteru) pa sam prestajao noc i dan u sred februara u celiji bez svetla do pola pod zemljom, bez grejanja i bez stakla na malom prozoru pri vrhu zida, sa kojekakvim dripcima pohapsenim zbog tuca, dilovanja i ko zna cega cekajuci da narednog dana budem priveden sudiji i odmah nakon toga pusten. Tamo ne moze da se sedne, sve se radi na patos, a retko se cisti.
Ko se jos seca grafita "Oslobodite Teodoru" povise Slavije.
A ona je bila u zatvoru dve nedelje 2000 godine zbog gotovo identicnog "prekrsaja". Da li se uopste u Srbiji nesto promenilo osim oporavka srbijanske ekonomije?
kakva je to drzava u kojoj je jednak prekrsaj zakona lepiti plakat sadrzine "noz zica srebrenica" i "mladica u hag" na nedozvoljenom mestu?
Evo, slicne tendencije vidimo i na ovom blogu - urban_revolt pokusava da nas ubedi u to kako je jednak greh reci da je krstic govno i da genocida u BiH nije bilo. Sve ej to uvredljivo. Sve je to ono sto mediokriteti nazivaju govorom mrznje. Sve je to lepljenje plakata na nedozvoljenom mestu. Pa koga uhvate uhvate. A sta je na plakatima ili sta se govori "govorom mrznje" to je sasvim nebitno.
Srbija nije drzava. Srbija je tvrdjava balkanskih kasapa i njihovih pomagaca. Koliko ima u Srbiji ljudi koji su ubili nekog civila ili ratnog zarobljenika u BiH, Hrvatskoj, na Kosovu a da nikad nisu krivicno gonjeni? Hiljade? Desetine hiljada? Koliko ima onih koji su ta ubijanja sa osmehom pijuci rakiju posmatrali? Stotine hiljada?
Uospte me ne cudi sto je LDP najveci neprijatelj u tvrdjavi. Svi ovi gori spremni su da ubiju da bi izbegli pravdu.
CM
haaaaaaalo !!!
corn mouth:
Evo, slicne tendencije vidimo i na ovom blogu - urban_revolt pokusava da nas ubedi u to kako je jednak greh reci da je krstic govno i da genocida u BiH nije bilo.
ajde linkujte mi ovu tvrdnju...
navedite link i post gde sam ja to rekao...
za pocetak...
av...av...av...av...
corn mouth:
Srbija nije drzava. Srbija je tvrdjava balkanskih kasapa i njihovih pomagaca.
av...av...av...av...
A SAD TERAJ SE OD MENE DOK NE LINKUJESH...!!!
urban_revolt wrote: corn
corn mouth:
Evo, slicne tendencije vidimo i na ovom blogu - urban_revolt pokusava da nas ubedi u to kako je jednak greh reci da je krstic govno i da genocida u BiH nije bilo.
ajde linkujte mi ovu tvrdnju...
navedite link i post gde sam ja to rekao...
za pocetak...
av...av...av...av...
urazumite se, urbane. Nisam mogao ni da pretpostavim da cu toliko da vas iznerviram. Nisam vas citirao nego sam ispisao cemu vodi vas stav prema kome ste post agenta novikova (aristokle) etiketirali kao govor mrznje, jednako kao i Movasove fasisticke ispade. JJ beba vam je na ukazala na fenomen relativizacije termina "govor mrznje" u Srbiji koji (fenomen), cini mi se, vama nije vazan. Relativizacija ovog termina ili njegova, sto bi zokster rekao, inflacija znacenja i devalorizacija, kljucna je za masovno prihvatanje teze NSPM da su autori i gosti Pescanika i SRS zapravo ekstremisti na suprotnim polovima.
Sistem vrednosti je izvrnut naglavacke. Vaznija je za mnoge kurtoazija nego istina o ratnim zlocinima - kao posledica toga dolazi cinjenica da je lepljenje plakata na nepredvidjenom mestu veci prestup od agitacije u korist izbegavanja pravde izvodjaca i nalogodavaca genocida ili inspiratora ubistva ZDj. Puka, doslovna, sloboda govora koja podrazumeva pravo da razularena masa klikce "noz, zica, srebrenica" stavljena je ispred prava porodica zrtava rata na postovanje njihovih stradalih rodjaka.
Kao zakljucak, vredjanje po nacionalnoj pripadnosti, javno iskazivanje nacionalne i rasne mrznje, javno zalaganje za diskriminaciju seksualnih manjina i slicni istupi nisu samo jos jedna manifestacija slobode govora nego zloupotreba slobode govora.
corn mouth:
Srbija nije drzava. Srbija je tvrdjava balkanskih kasapa i njihovih pomagaca.
av...av...av...av...
Sta je u ovome problem? Vi ste mnogo puta rekli da zelite argumentovanu raspravu. Pa hajde argumentujte svoje neslaganje, da vidimo.
Osim ako i ovo ne smatrate "govorom mrznje". Ili je ovo :
"A SAD TERAJ SE OD MENE DOK NE LINKUJESH...!!!"
jedan od tih vasih cuvenih argumenata. U tom slucaju zaista ovaj nas prvi susret koji ste bez razloga ucinili neprijatnim treba da bude i poslednji.
Pozdrav, CM.
iritira me:
zloupotreba avatara...
etiketiranje i vredjanje sagovornika u nedostatku argumenata...
nedostatak osnovne kulture dijaloga i debate...
nedostatak svesti o nenasilnoj komunikaciji...
zloupotreba tudjih tema za licnu promociju...
dovoljno...
a sad manite se mene za trenutak i ako moze o temi...
kapi wrote: iritirate
iritirate avatar? Ako!
Kapi, daj postavi taj blog!
Nije sve na svakom mestu dozvoljeno, ili bar nije lepo.
urbane...
vredjanje nije govor mržnje, to je stvar nevaspitanja. Govor mržnje je nešto drugo...Zato i imamo toliko problema kada se radi o slobodi govora, zato što svako ima svoje vidjenje govora mržnje...Svugde u svetu to je jasno definisano i ustavom zaštićeno...ponavljam vredjanje na ličnom planu nije govor mržnje, sem ako se ne odnosi na versku, rodnu, nacionalnu i drugu pripadnost....
ali vrlo lako moze postati...
narochito kod ostrascenih sagovornika...
i moze uticati na stvaranje negativne atmosfere i na ovom blogu...a to nadam se niko od nas ne zeli...
urbane
ma nije u tome štos. Nije na tebi ili bilo kome drugom, da tumači šta može da preraste u govor mržnje a šta ne. Tačno se zna šta jeste govor mržnje a šta ne. Stvarno, ko švaba tralala.
JJ, izvini
a gde bi ti onda svrstala da ti neko kaze da si nacosh?
meni lichno to nije problem...
ali recimo...
30godishnjak od oca srbina kome su negde clanovi uze porodice,inache romi poreklom stradali pod nekom,negde nazi okupacijom i majke hrvatice jevrejke poreklom kojoj su recimo stradali clanovi uze porodice pod nekom,negde nazi okupacijom rodjen bilo gde u bosni a sada zivi ko zna gde i ko zna kako zato shto su mu otac i majka bili vojna lica i izgubili su zivote pod nekom,negde nazi okupacijom bi bio veoma veoma veoma uvredjen i potpuno nepotrebno isprovociran...
nadam se da sam svima jasan...
urbane
kakav konstrukt....
e vidiš
urbane ja bih ga naterla da mi dokaže... reći nekom da je nacoš nije isto kao i reći mu "svinjo hrvatska", ili "sve jevreje treba pobiti", ili" Srebrenica se nije dogodila." To je govor mržnje..
JJBeba wrote: vredjanje
vredjanje nije govor mržnje, to je stvar nevaspitanja. Govor mržnje je nešto drugo...Zato i imamo toliko problema kada se radi o slobodi govora, zato što svako ima svoje vidjenje govora mržnje...Svugde u svetu to je jasno definisano i ustavom zaštićeno...ponavljam vredjanje na ličnom planu nije govor mržnje, sem ako se ne odnosi na versku, rodnu, nacionalnu i drugu pripadnost....
Mrzime da trazim citate koji potvrdjuju govor mrznje na ovom blogu.
a
gde ode ova tema??
Evo Zana
a sight for your eyes

Adame?!
A đe ga je Branka Sovrlić za mene?! Bunari što brže ili zovem Šojgua, ruskog ministra za vanredne situacije, pa kad okrene te kanadere na tvoj kraj ima potop da vam gi izorganizujem:-). Čekam! :-)
Evo lado, da te ne
Merci,
upravo sam odložio crveni telefon za Kremlj:-). zahvalnica u stihu, legendarni stihovi Branke Sovrlić:

Čiki čiki baba,
vala mu je džaba,
jer iz Nišaaaa,
beeeeeežaćemooooooooo,
jaaaaaaa, jaaaaaaaaa,
ti i jaaaaaaaaaaaaaa!!!!
a ova slika,
kao da pretstavlja gasove u stomaku.
(Lado, ovo nema veze sa onim gore, slobodno udri:)
hvala adame
ovo je bilo speedy, da imam sada onog zaljubljenog smajlica stavila bih ali nemam, eto :)
Protest
Hoce li neko predloziti protest povodom ove skandalozne osude?
Puna podska Maji!
protest...??
ne samo protest...i najoshtriju osudu...i pratecu peticiju...
samo josh da pavle da blagoslov i resheno...
vanredne situacije zahtevaje vanredne mere...
ako ovaj sluchaj prodje tek tako u moru luuuuuuudih deshavanja najkriticnije situacije i borbe za nacionalne interesu kako vole reci predstavnici nashe drage nam vlasti onda se pitam na shta ce ovo drushtvo reagovati...
ja kicmu i stomak za ovo nemam...
za ovakve slucajeve u srbiji 2007.
posle svega...aaa...kakav crni protest,kakve peticije...
posle svega ovoga u srbiji 2007. maja stojanovic gradjanka nisha je kriva...
kriva je sto je verovala da se neke stvari nikad nece ponoviti...
Bože, koliko trola ovde!
Jedva se sastavih danas uopšte i s ovim blogom, nova šuma, nove staze, mada srećom mahom poznati ljudi, ali - pošto sama nisam bila prisutna celo popodne, pa možda propustila priliku ipak da i sama uradim isto :) - što bre toliko trolujete baš na ovom postu? Potroših više od sata sve ne želeći ništa da propustim!
Da podsetim i ja:
Neću da plaćam poricanje genocida. Neću da budem jedina na kojoj se lomi pravda, za lepljenje plakata na nedozvoljenim mestima. Alternativa je građanska neposlušnost. Predsednik Srbije, premijer i drugi zvaničnici trebalo bi da se zamisle kakvu poruku šalju građanima i građankama, svetu, novim generacijama.
I da pitam: na koji način ovo da podržimo? Lepo je što je ovo što Maja doživljava slika i prilika državnog i pravnog aparata Srbije, ali šta mi da uradimo SADA i KONKRETNO da BAŠ OVA DEVOJKA NITI PLATI KAZNU NITI ODE U ZATVOR?
CAS GRADJANSKE NEPOSLUSHNOSTI...
je pocheo 1996. na ulicama nisha.odakle je i maja i nastavio se kroz 1996. i 1997. na ulicama srbije,odakle je i maja...
zar treba svima podsecanje shta beshe gradjanska neposlushnost...???
Tadic dao Maji pomilovanje!
Da li je to zakonski moguce?
Mozda, al je bez veze. TO
Mozda, al je bez veze.
TO znaci kriva si, a ja sm dobar, pa ti oprastam.
Tačno tako,
Mozda, al je bez veze.
TO znaci kriva si, a ja sam dobar, pa ti oprastam.
Trebalo bi taj sud zatvoriti. Kakvo pomilovanje? Šta je Maja uradila? Strašno.
Da je pomiluje Tadić. Mogao je da se oglasi i da kaže: "Evo, ako Maja zbog ovoga ide u zatvor, idem i ja". Al jok. Maju ćemo pomilovati.
Jer je to izolovan slučaj kako se nada novinarka iz RS.
Zlo i letnji odmor
Aleksej Kišjuhas
Vrlo konzervativni teoretičar iz doba Francuske revolucije Edmund Berk navodno je izrekao fantastično bistru misao: "Jedina stvar neophodna za trijumf zla jeste da dobri ljudi ne urade ništa." Dobri ljudi su pred užasima radili ništa mnogo puta u proteklih petnaest srbijanskih godina i to jeste dobar razlog zašto su ove "godine raspada" i danas ispunjene tolikim zlom.
Pre nekoliko dana u Novom Sadu je napadnut Omladinski centar CK13, novootvoreni autonomni i nezavisni prostor namenjen podsticanju društvenog i političkog angažmana mladih. Nakon što je tokom trajanja festivala Egzit u saradnji sa britanskom ambasadom u ovom omladinskom i društvenom centru organizovan odličan program o britanskim društvenim uticajima poput fudbala i pank muzike, na CK13 su polupani prozori, spaljeni ulazni šalteri, a vrata potpisana kukastim krstom i slovima "SS". Nešto pre toga, u Novom Sadu su fizički napadnuti učesnici akcije "Svi različiti, svi ravnopravni".
Nanovo je postalo fizički opasno javno se založiti za etničku, rasnu, versku i seksualnu ravnopravnost, i nanovo je postalo opasno biti antifašista. Dobrodošli u NS! Nacionalsocijalizam ili Novi Sad, svejedno.
Jer, reč jeste o nacifašizmu, onom pravom, bez maski, rukavica i celofana. Istorijski poražen, brojčano marginalan, supkulturno komičan i rasno/etnički nedosledan - nije bitno. Jer, društvance koje je porazbijalo prozore na Omladinskom centru CK13 ostavilo je kukasti krst i slova SS kao potpis. Oni se smatraju naci-fašistima, a i metode im nimalo ne odudaraju od onih iz Kristalne noći. Meta je takođe svesno odabrana, kao i onomad upad na fakultetsku antifašističku tribinu. Naime, ovaj omladinski i društveni centar kao jedan od ciljeva ima upravo istraživanje desnog ekstremizma u srbijanskom društvu - (anti)rasizma, (anti)fašizma i (anti)nacionalizma. Za samo nekoliko meseci rada centar je postao veoma posećen, popularan i atraktivan prostor. Drugim rečima, neonacisti su znali na šta udaraju.
I kao da se ljudi nanovo, po difoltu, pitaju otkud to. Odgovor u značajnoj meri leži u citiranoj Berkovoj sentenci: jer se nije (u)radilo ništa. Zažmurilo se. Otišlo se na letnji odmor. I sve se otpisivalo pod naslovom "incidenta", iako je stvar učestala, brojna i raširena. Nasilne akcije sa fašizmom kao nedvosmislenim potpisom direktna su posledica nebrige prema fašističkim praksama i organizacijama. Ako su već - rečima Radeta Bulatovića - "društvene prilike" u zemlji takve da se tolerišu raznobojne fašistoidne i ekstremno desničarske grupacije, neverovatno je opasno što se i na "pravu stvar" sa sve svastikom, Sieg Heil i kamenom u prozor, žmuri i najčešće ne čini ništa. Van sumnje, ovo je vodeći vetar u leđa i tapšanje po ramenu onima koji na pozdrav dižu ruku, a kod frizera ne koriste makaze. Nedavno su određeni verski objekti takođe bili napadnuti, sa potpisom Nacionalni stroj. Da je onomad krivična reakcija na ovu grupu bila snažnija, teško da bi se iko danas usudio da upotrebi taj potpis još jednom. Stav "neka cveta hiljadu cvetova" (pa i biljke mesožderke koje svojim opojno slatkim cvećem uvlače druge u smrt) tek je izgovor za neaktivnost, bašmebrigizam, moguće prećutnu saglasnost ili saučesništvo, te sramotnu preferenciju lakih tema i letnjih programskih šema. I nakon medijskih pokrivanja, te telefonskih i emajliranih reči podrške, mladići i devojke koji su pokrenuli CK13 na kraju dana ostaju sami. Bojazan da sudske i policijske institucije neće uraditi svoj domaći zadatak opravdana je i onespokojavajuća.
Naravno, slučaj Omladinskog centra CK13 tek je jedan od mnogih u kojima su dobri ljudi propustili da urade nešto. Verovatno najtipičniji i najstrašniji primer je onaj iz Srebrenice. Previše ljudi nije radilo ništa u tim letnjim mesecima. Od francuskog generala i holandskih vojnika do političara u Briselu, Vašingtonu, Moskvi, Sarajevu, Zagrebu i Beogradu. I zlo se dogodilo. Isto je i danas: i takozvana međunarodna zajednica i balkanske državice po pitanju ratnih zločina i puzajućeg fašizma posvećenije su neradu no radu. Kao da mozgovi običnih ljudi i političke javnosti stavljaju papirić "zatvoreno zbog godišnjeg odmora" ispisan na ulazna vrata, odnosno sopstvene oči.
Većina nas (uključujući i potpisnika ovih redova) Berkovu misao iz prvog pasusa (pre)poznaje kao moto televizijskog (CBS) filma "Hitler: uspon zla" u kojoj je glavnu ulogu sjajno odigrao Robert Karlajl. Štaviše, ovu je sentencu zapravo teško pronaći u Berkovim radovima ili govorima. Istinska ili pridodata, ona fantastično ističe rolu pasivnosti u predstavi uspona zla kakvo je fašizam. Dobrih ljudi - ili barem onih koji ne smatraju da su gasne komore dobro rešenje etničkih tenzija - najčešće je uvek više od zlih. Ali kada oni ne (u)rade ništa, dešava se Aušvic. Možda je o ovome najbolje prepustiti samim akterima da govore: "Bili bismo zaustavljeni, samo da su nas naši protivnici više mlatili na ulicama pre dvadeset godina", rekao je Jozef Gebels 1943. godine. I ovo saznajemo iz pop-kulture: sa korica albuma "Rebel Anthems" (2003) pank rok benda Red Union.
Teroristi u Srebrenici VS Srpski civili u Srebrenici i KiM
1.Ako je neko dovoljno glup da "prihvati odgovornost"
za nešto tako glupo kao što je lepljenje plakata,
2.ako je opet ispala glupa što nije platila kaznu (koja je određena na osnovu sopstvenog glupavog priznanja)
3.Onda se sasvim logično kandidovala za 10 dana zatvora.
I to nema ama baš nikakve veze sa tim kakav je sud
seć sa tim kakav je zakon.
Ja lično mrzim plakate u globalu ali ih tolerišem kao neki izraz lične volje i želja ljudi da se izraze.
:::
Lično takođe gajim izuzetan prezir prema
dušebrižnicima kojima je više važna smrt koljača
i terorista u uniformi (srebrenički teroristi)
a nije im važna smrt preko tri hiljade otetih Srpskih civila
i građana Srbije na Kosovu i Metohiji,koji su zverski mučeni
i ubijani u zemunicama od strane Šiptarskih terorista.
Zašto u svom sistemu vrednosti nije brinula više za građane Srbije
koji su oteti, ubijeni i čija je imovina uništena na KiM
kao i za preko dve hiljade ubijenih SRPSKIH civila U SREBRENICI i okolini, to neka aktivistkinja razmišlja dok odslužuje svoju kaznu
za svoju glupost.
Marko wrote: Lično takođe
Lično takođe gajim izuzetan prezir prema
dušebrižnicima kojima je više važna smrt koljača
i terorista u uniformi (srebrenički teroristi)
a nije im važna smrt preko tri hiljade otetih Srpskih civila
i građana Srbije na Kosovu i Metohiji,koji su zverski mučeni
i ubijani u zemunicama od strane Šiptarskih terorista.
Ovde niti jedan "dusebriznik" nije rekao niti tvrdio da mu nije vazna smrt Srba. Kao sto vidis ovde je rec o robiji ya lepljenje plakata.
e da, evo ipak
pa takav sud je doneo odluku protivnu ustavu, međunarodnim konvencijama, svemu i svačemu. a sudovi su državni organi. ovaj sud(ija)
nije pozvan na odgovornost, kao što je morao biti, da pravna država funkcioniše kako treba.
znači država to toleriše. i šta zaključiti nego da država takve stvari podržava?
Lično takođe gajim izuzetan prezir prema
dušebrižnicima kojima je više važna smrt koljača
i terorista u uniformi (srebrenički teroristi)
pazi kako nacoši sve muške srebreničane pretvaraju u koljače i teroriste.to uopšte i nije bio grad (u kome ima i običnih građana,tj. je li civila), nego nekakav zamaskirani vojni bunker.
nisam ni znala za
nisam ni znala za ovo...STRAŠNO
(a pazi ovu blogerku koja za državu, čiji sudovi kažnjavaju one koji obeležavaju najveći masakr, pita zašto je zločinačka. možeš takvima crtati objašnjenje, verovatno neće ni onda shvatiti.)